Jutawan Sebelum Umur 25 tahun - CrazyDuck -->

Header Ads

Jutawan Sebelum Umur 25 tahun

Pengunjung dan Pengikut yang Ramai

Ashley-Quails-Millionaire-Kid

Ketika berumur 14 tahun pada 2004, Ashley Quails melancarkan WhateverLife.com sebagai sebahagian dari hasil pembelajaran sekolahnya tentang rekabentuk dan kod HTML.

Dia kemudiannya melibatkan diri dengan iklan Google Adsense dan berjaya menarik pengunjung yang sangat ramai.  Pada tahun 2005 laman sesawangnya ditawarkan pada harga sebanyak USD 1.5 juta untuk dibeli, namun tidak dijualnya.

Sehingga bulan Ogos 2013, WhateverLife dilawati seramai lebih kurang 7 juta pengunjung setahun.  Dari jumlah pengunjung yang ramai ini, Ashley membuat keuntungan melalui iklan.

Baru berumur 20 tahun, kini nilai pemilikannya adalah sebanyak USD 4 juta dan dia adalah antara beberapa orang jutawan berumur dibawah 25 tahun.


Pengunjung Setia Sebagai Pembeli

Pengunjung dan pengikut yang ramai lagi setia adalah kunci yang sebenarnya yang membolehkan ramai jutawan muda ini lahir diera internet, dimerata dunia termasuk Malaysia.

Teknik yang digunakan mereka membuatkan pemasaran dan pasaran tidak lagi disempadani oleh faktor lokasi dan geografi.  Sentiasa ada pelawat dan pengikut setia yang bersedia membelanjakan wang mereka untuk membeli produk anda.

Bagi anda yang berniaga secara on-line penguasaan teknik ini akan membolehkan anda ditemui oleh bakal pelanggan tidak kira di mana anda berada.  Yang pentingnya ialah bagaimana anda boleh mempromosikan produk anda kepada mereka dan memberi motivasi kepada mereka untuk berlanggan dengan anda. 

Perkembangan media sosial terkini membolehkan anda memiliki teknik-teknik terbaru untuk menemui pelanggan yang bakal menjadi pembeli, bukan sekadar pelawat biasa.

Instagram

Kini Instagram semakin menjadi tumpuan masyarakat untuk berkomunikasi, membeli, dan juga berniaga terutamanya dari pelanggan golongan muda.

Elakkan Bakal Pelanggan Anda Menemui Pesaing Anda

Kebijaksanaan anda untuk untuk menarik dan mengesan bakal pelanggan akan memberi impak yang besar kepada kejayaan perniagaan anda.   Walaupun anda tidak mengambil kesempatan dari teknologi ini, pelanggan tetap akan membeli apa yang mereka mahu, tetapi mereka membeli dari pesaing anda.

Apakah itu yang anda mahu?

Bagaimana mahu bakal pelanggan menemui anda dan anda mendapat pengunjung yang benar-benar mahu membeli? 

Inilah yang dimaksudkan dengan “targeted audience.”  Pengunjung jenis ini memudahkan kerja anda dan memberi hasil tinggi berbanding pengunjung dari jenis “window shopping.”

Teknik Manipulasi Instagram

Melalui teknik manipulasi Instagram yang mana ianya telah pun berada dipasaran dan menjadi produk hangat ketika ini, cara yang diajarkan oleh teknik ini akan membantu perniagaan anda, Insya’Allah.


Manipulasi-Instagram-Tingkatkan-Jualan

Manipulasi-Instagram-Tingkatkan-Jualan


Manipulasi-Instagram-Tingkatkan-Jualan

Jangan berlengah lagi kiranya anda tidak mahu pelanggan anda disambar oleh pesaing anda.  Klik saja pada salah satu gambar di atas, anda akan dibawa ke laman di mana anda boleh membuat pembelian.

Mendapatkan keberkatan rezeki, bersedekah adalah salah satu dari caranya.

Sebahagian dari pembelian anda akan saya sedekahkan kepada Persatuan Kebajikan Abu Nur, iaitu organisasi persendirian yang memberi perlindungan, bimbingan, persekolahan dan kasih sayang kepada anak-anak yatim dan yang kurang bernasib baik.

Maklumat lanjut boleh anda dapati di sini: http://bit.ly/Anak_Yatim

Anda boleh saja terus membuat sumbangan kiranya itu yang anda pilih. Maklumatnya seperti di bawah:

Nama penerima: Persatuan Kebajikan Abu Nur
Bank: Bank Islam Malaysia Berhad
No. akaun: 0204 8010 0439 41

Rumah-Anak-Yatim-Abu-Nur


Ambil Peluang Ini

Peluang untuk menjadi senang bukan selalu datang.  Anda yang terbaca artikel ini mungkin telah dibukakan hati oleh Allah untuk menjadi orang yang bekerja keranaNYA.

Tidak mengapa jika anda masih lagi belum menjadi jutawan muda seperi Ashley Quail, namun harapan masih tetap ada jika anda mengambil tindakan dan melakukan sesuatu yang boleh membantu anda untuk ke arah itu. 

Teknik manipulasi Instagram adalah salah satu dari caranya – di sini. Tetapkan niat anda hanya satu – kerana Allah, Lillahi Rabbil Alamin.  Insya’Allah diberikan petunjuk dan keberkatan akan melitupi kehidupan anda, dipenuhi dengan ketenangan dan kebahagiaan.

No comments

Sila tinggalkan pendapat dan pandangan anda. Terima Kasih.