Ketika Anda Mahu Makan Datang Orang Mahu... - CrazyDuck -->

Header Ads

Ketika Anda Mahu Makan Datang Orang Mahu...

Emaknya pula sibuk dengan si kecil. Mahu susu. Lalu si ibu pun menyelak. Baby terus diam. Sungguh bahagia dia. Nangis jer kena sumbat. Merengek jer dapat sumbatan. Oh..."I love My Life."
Gambar: Malaysian Respond Team

Masa Untuk Pekena ShellOut... Tiba-Tiba

Anda dan keluarga sudah lama tidak bersama. Selalu travel outstation. Satu petang hujan renyai-renyai perut terasa lapar dan gian nak makan "Shellout." Dua orang anak abang kakak bising bergurau sesama mereka. Sakat menyakat.

Anda bahagia melihat keceriaan mereka.

Emaknya pula sibuk dengan si adik kecil. Mahu susu. Lalu si ibu pun menyelak... si baby terus diam. Nyot-nyot-nyot-nyot. Sungguh bahagia dia. Nangis jer kena sumbat. Merengek jer dapat sumbatan. Waa..."I love My Life." Setiap permintaan mendapat sambutan dan sumbatan.

Pesanan tiba. Yang membawanya pula si gadis comel lote senyum tak kering gusi. Mesra layanan. Suaranya lembut menawan. Mana yang tak kena sudah dikemaskan.

Ketam dan udang galah kemerahan dengan masakan sambal separa pedas. Beberapa menu lain juga sudah sampai. Tiba masanya menjamu selera. Si baby pun sudah selesai dengan episod nyot-nyotnya. Terlena dalam stroller.

Terganggu

"Assalamu'alaikum... maaf mengganggu ya Abang dan Kakak." Satu suara tiba-tiba kedengaran. Anda dan isteri saling pandang memandang. Anak-anak yang dua orang itu tak ambil peduli... terus dengan berseleranya meratah udang dan ketam.

Saya tinggalkan anda di sini untuk melayan perasaan. Siapakah orang itu. Apa mahunya. Apa yang anda lakukan. Ramai orang sudah melalui episod ini ketika berada di restoren atau gerai mahu pun warung.

Sekarang mari lihat apa yang berlaku pada seorang isteri yang sedang beratur di Restoren McD tiba-tiba datang 2 orang yang berbau busuk.

Silakan ke sini dan enjoy lah. KLIK ➤ Beratur Nak Beli Makanan Ada Orang Busuk Kat Belakang.

Juga silakan kongsi di ruangan komen pengalaman anda seperti cerita di atas tadi... Terima Kasih.

No comments

Sila tinggalkan pendapat dan pandangan anda. Terima Kasih.