Tak Tahan Race Drift Boleh Muntah - CrazyDuck -->

Header Ads

Tak Tahan Race Drift Boleh Muntah

Aku selalu masuk race kereta. Litar Pasir Gudang, Air Keroh & Durian Tunggal Melaka dan Kampung Gajah Perak adalah antara litar yang sering aku test power. Ya... aku pakar bagi rosak kereta dan juga memulihkannya semula.
Ada video... nak tengok klik gambar.

Industri Servis Kereta - Kebal Inflasi?

Selepas graduate dari TOC (The Otomotive College) aku terus menceburkan diri dalam industri permotoran. Aku suka motor tapi lebih terlibat dengan kereta. Belajar selok belok perniagaan bengkel kereta dan juga mendalami kemahiran aku dari sudut teknikal dan automotive engineering.

Pelajar TOC sedangberaksi
Ya... impian aku satu hari nanti aku akan ada bengkel sendiri. Bengkel besar yang bagi servis tip-top.

Sebab apa aku minat tentang bengkel dan perniagaan servis kereta ni?

Kerana ia adalah satu dari industryi yang tak terjejas oleh inflasi atau kesuraman ekonomi.

Aku rasa lah. Kerana apa?

Orang tetap akan mahu punya kereta sendiri walaupun sistem pengangkutan awan bertambah baik.

Sewaktu ekonomi tak baik orang tak beli kereta baru... maintain yang mana ada. Sewaktu ekonomi bagus... semakin ramai yang mampu pakai kereta.

Aku Masuk Race Kereta

Aku juga terlibat dalam race kereta. Selain dari enjoy, race begini memberi peluang untuk test kereta yang aku repair. Banyak customer aku bagi kereta dia orang suruh top-up power. Mereka juga minta aku test di litar.

Litar Pasir Gudang, Air Keroh & Durian Tunggal Melaka dan Kampung Gajah Perak adalah antara litar yang sering aku test power. Sepang? He he he... itu mau ada sponsor besar punya laaa... Ada ke pembaca yang ingin nak test kereta. Meh kasi aku tune dan top up dia punya power.

honda-civic-doing-a-drift-move-during-racing

Race ni memerlukan stamina supaya tidak pening atau termuntah. Badan mesti mau fit.  Refleksi pantas. Baru kereta dan jasad kita macam sebati.

Pasal muntah dalam tajuk tu, kena sambung baca lagi. KLIK di sini ➤Teh Pasak Bumi dan Kopi Pacak Boleh Kasi Gegarvaganza Macam Gempa?  Enjoy lah...

Ini Gambar Aku Masuk Drift Racing

Drift-Racing







Jom KLIK di sini ➤Teh Pasak Bumi dan Kopi Pacak Boleh Kasi Gegarvaganza Macam Gempa?  Enjoy lah... tak caya? Tak apa lah, kan...

No comments

Sila tinggalkan pendapat dan pandangan anda. Terima Kasih.